Podstawy pozycjonowania i najlepsze praktyki SEO.

Podstawy pozycjonowania i najlepsze praktyki SEO.

Poznaj podstawy pozycjonowania i najlepsze praktyki SEO.

S500.pl
S500.pl

Najlepsze praktyki SEO

Firmy mogą wdrażać różne rodzaje strategii SEO w zależności od struktury swojej organizacji, treści, które tworzą oraz tego, czy ich rynek docelowy to B2B, czy B2C.

Co to jest SEO?

Obejrzyj wideo w którym nasza wirtualna asystentka opowie ci co to jest SEO oraz przedstawi inne rodzaje marketingu interenetowego.

Przeprowadź Keyword Research

Badanie słów kluczowych jest jednym z kluczowych aspektów SEO. Bardzo ważne jest, aby słowa kluczowe na Twojej stronie były adekwatne do tego, czego ludzie szukają.

Zastanów się, które słowa i frazy najlepiej reprezentują Twój biznes. Czym się zajmujesz? Jakie produkty i usługi oferujesz?

Na przykład, może ci się wydawać, że skoro zajmujesz się produkcją ścianek loftowych, to najlepszą frazą do pozycjonowania będzie hasło „ścianki loftowe”, lub „ślusarz Łódź”, jeśli prowadzisz zakład ślusarski w Łodzi. A jeżeli Twoja firma zajmowałaby się tworzeniem stron internetowych w Trójmieście, to czy najlepsze do pozycjonowania byłoby hasło "strony internetowe trójmiasto" ?

Jeśli tylko zgadujesz, czego ludzie szukają, tracisz czas. Musisz przeanalizować popularność słowa kluczowego i wolumen wyszukiwania. W ten sposób zobaczysz, jak wiele osób szuka tego konkretnego słowa kluczowego i jak łatwo (lub trudno) jest uplasować się na dane słowo w rankingu.

Badanie słów kluczowych - podstawa SEO

Na szczęście istnieje kilka narzędzi, które pomogą Ci uzyskać dokładne dane na temat dowolnego słowa kluczowego. Możesz użyć darmowego narzędzia takiego jak Google Keyword Planner lub płatnych usług takich jak Semrush i Ahrefs, które posiadają dodatkowe narzędzia do monitorowania wydajności wyszukiwania.

Boty indeksujące są coraz inteligentniejsze, co sprawia, że bardziej liczy się trafność i idea artykułu niż  ilość konkretnych słów kluczowych. Oznacza to, że jeśli Twoje treści nie pasują do intencji wyszukiwania, a jedynie zawierają wielokrotnie powtórzoną frazę kluczową, to nie osiągną wysokich wyników w wynikach wyszukiwania.

Musisz spróbować zrozumieć, czego szukają użytkownicy i jakie znaczenie kryje się za ich wyszukiwaniami.

Unikalne treści to jeden z najważniejszych elementów pozycjonowania.

Połącz SEO z marketingiem treści.

Regularne publikowanie rozbudowanych i oryginalnych treści to podstawa SEO.

Bez nich nie da się po prostu osiągnąć pozycji w rankingu.

Nawet najlepiej zoptymalizowana strona docelowa potrzebuje wsparcia w postaci linkujących do podstron zawierających treści istotne z punktu widzenia tematyki. Google nie dba już o słowa kluczowe — dba o trafność tematyczną.

SEO bardzo się rozwinęło w ciągu ostatnich 10 lat. Kilka lat temu można było stworzyć stronę internetową i bardzo łatwo ją wypozycjonować, stosując się do ustalonego szablonu.

Objętość słów kluczowych i inne techniczne punkty kontrolne były głównymi rzeczami, które się wtedy liczyły, ale obecnie obserwujemy, że algorytmy stają się bardziej wyrafinowane i inteligentne.

Głębokość i jakość treści ma znacznie większe znaczenie, a poprawa pozycji w SERPach staje się złożonym przedsięwzięciem. Jest to świetna wiadomość dla nas wszystkich, ponieważ oznacza to, że wyniki wyszukiwania są bardziej dopasowane do tego, czego szukają użytkownicy.

Zmusza to nas jako marketerów do większego skupienia się na tworzeniu wartościowych, wysokiej jakości treści w sposób konsekwentny. Ogólnie rzecz biorąc, zmianę tę można podsumować jako pisanie dla ludzi, a nie dla algorytmów.

Częstotliwość publikowania treści ma duży wpływ na SEO.

Zwiększ dynamikę publikacji treści.

W debacie jakość kontra ilość, jakość wciąż wygrywa. Jednak szybkość publikacji jest czynnikiem, który zapewnia najszybsze wyniki SEO. Im szybciej możesz publikować treści, utrzymując jednocześnie wysoką jakość, tym lepsze rezultaty zobaczysz. Taka jest po prostu matematyka.

Warto wziąć pod uwagę fakt, że próba pozycjonowania się na konkretne słowo kluczowe może być czasem nietrafiona. Istnieje zbyt wiele czynników, a niektóre z nich są w mniejszym stopniu pod twoją kontrolą. Najlepszą strategią jest po prostu pisanie dużej liczby postów związanych z usługami twojej firmy.

Zwiększenie częstotliwości publikowania tylko o 1 post miesięcznie może spowodować znaczny wzrost ruchu na stronie firmowej.

Meta tag i meta description są nadal istotne.

Jeśli twoja strona pojawi się w rankingu, Twój tag tytułowy jest pierwszą rzeczą, która może zachęcić użytkownika do odwiedzenia twojej witryny.

Tag tytułowy to klikalny nagłówek, który pojawia się na stronie wyników.

To właśnie dzięki niemu użytkownik decyduje, czy Twoja treść jest dla niego istotna, czy nie.

Pamiętaj, że Twój tag tytułowy powinien:

  • mieścić się w 50-60 znakach,
  • pasować do wyników wyszukiwania,
  • opisywać zawartość Twojej strony,
  • odpowiadać na pytania użytkowników,
  • zawierać wezwanie do działania,
  • być unikalny i interesujący,
  • zawierać główną frazę kluczową.
Meta description to tekst, który znajduje się zaraz pod tytułem.

Google czasami wybiera swój własny opis meta, ale i tak powinieneś go napisać.

Nie zapomnij dodać swojego głównego wyrażenia kluczowego na początku opisu meta, aby zoptymalizować go pod kątem rankingu SEO.

Słowo kluczowe w meta title

Umieść słowo kluczowe w meta title - najlepiej na pierwszym miejscu. Dzięki temu twoje posty będą częściej wyświetlane w wynikach wyszukiwania, a twoja witryna będzie miała więcej odwiedzin.

Bezpłatna konsultacja SEO
Zadzwoń: (+48) 502-781-970
lub skorzystaj z formularza kontaktowego.

Używaj głównych słów kluczowych w adresach URL.

Używanie przyjaznej dla SEO struktury URL ułatwia zarówno wyszukiwarkom, jak i użytkownikom zrozumienie, o czym jest Twoja strona, a co za tym idzie, zmniejsza współczynnik odrzuceń.

Twoje adresy URL powinny być nie tylko krótsze, ale również opisywać stronę za pomocą słów kluczowych, które są łatwe do odczytania zarówno dla Google, jak i odwiedzających.

Dobra struktura URL pomaga zarówno Google, jak i użytkownikowi szybko zrozumieć, co obejmuje dany artykuł. Zoptymalizuj swoje adresy URL tak, aby zawierały tylko podstawowe słowo kluczowe. Linki powinny być w miarę krótkie, konkretne i nie powinny zawierać całych tytułów artykułów, a jedynie podstawowe frazy kluczowe.

Oto kilka innych wskazówek dotyczących optymalizacji adresów URL:

  • nawet jeśli tytuł zawiera datę, nigdy nie dodawaj jej do adresów URL. W ten sposób możesz ciągle aktualizować ten sam artykuł co roku i zachować SEO, które zbudowałeś,
  • zawsze uwzględniaj główne słowa kluczowe w adresie URL,
  • usuń zbędne słowa.

Linki wewnętrznie i zewnętrznie

Ważne jest, aby strona miała odpowiednią strukturę linków wewnętrznych i zewnętrznych, bo wpływa to na doświadczenia użytkownika oraz SEO.

Na przykład, używając dobrego systemu linków wewnętrznych, pomagasz odwiedzającym poruszać się po Twojej stronie, a także pomagasz botowi Google odkrywać nowe treści.

2 główne metody budowania dobrego profilu linków wewnętrznych:

  • dołączaj odpowiednie linki wewnętrzne do swoich treści za każdym razem, gdy publikujesz nową treść,
  • regularnie (co tydzień lub co miesiąc) aktualizuj starsze treści, dodając linki do nowszych treści.

Nie zapomnij również o linkach zewnętrznych. Linkujesz do odpowiednich treści zewnętrznych to sygnał relewantności, który pomaga Google lepiej zrozumieć temat Twojej treści.

Dzięki linkowaniu wewnętrznemu i zewnętrznemu pomożesz swoim czytelnikom i Google odkryć, w jaki sposób wszystkie Twoje treści są ze sobą powiązane.

Pamiętaj również o tworzeniu opisowych anchor textów, aby Google wiedziało o wszystkich Twoich linkach i pozycjonowało Twoje treści.

Pamiętaj o tym, że im więcej informacji dostarczysz wyszukiwarkom, tym lepiej!

Skup się na doświadczeniach użytkownika.

Google śledzi, jak ludzie zachowują się na Twojej stronie. Jeśli ktoś wszedł na twoją stronę, zorientował się, że to nie dla niego i natychmiast wyszedł, to Google na pewno o tym wie. I Google tego nie lubi. Twoi użytkownicy też tego nie lubią.

Upewnij się, że Twój UX nie zepsuje wrażenia użytkownika podczas przeglądania Twoich treści. Nie chcesz chyba, aby prędkość ładowania lub układ strony na desktopie, który nie wyświetla się prawidłowo na urządzeniach mobilnych, odbierały wartość samej treści.

Czas odwiedzin wpływa na pozycję witryny w wynikach wyszukiwania.

Sposoby na poprawę UX pod kątem SEO:

  • stwórz dużo białej przestrzeni: Rozbijaj akapity, używaj wypunktowań i dziel treści na podtytuły.
  • ułatwiaj przeglądanie. Biała przestrzeń pomaga ludziom lepiej zrozumieć Twoją treść.
  • używaj wizualizacji tam, gdzie to możliwe: Nawet zrzuty ekranu mogą wnieść wiele wartości do tekstu.
  • używaj obrazów i wizualizacji, aby pomóc ludziom lepiej zrozumieć Twoją treść.

Nie upychaj słów kluczowych na siłę

Keyword stuffing to umieszczanie słowa kluczowego w tekście tak wiele razy, jak to tylko możliwe. Jest to taktyka black-hat SEO, która może sprawić, że Twoja strona zostanie ukarana i przestanie być wyświetlana w wynikach wyszukiwania.

Doskonałym tego przykładem są te naprawdę długie i dziwaczne oferty, które można znaleźć na platformach e-commerce, takich jak Amazon czy Aliexpress, które brzmią „Urban Classics Damskie legginsy Ladies Camo spodnie do jogi, długie spodnie streetwear i sportowe w stylu kamuflażowym w 4 kolorach, rozmiary XS - 5XL „, podczas gdy wszystko, czego naprawdę szukałeś, to „spodnie do biegania".

Algorytm Google nie działa już na zasadzie słów kluczowych, ale raczej na idei zapytania. Zamiast skupiać się tak bardzo na słowach kluczowych postaraj się dostarczyć tekst, któru jest przyjazny dla użytkownika.

Pozycjonowanie na frazy long tail zyskuje coraz większe znaczenie.

Pozycjonowanie na frazy long tail i medium tail.

Long tail keywords (długie frazy kluczowe) to frazy, które ludzie wpisują w wyszukiwarkach, gdy szukają czegoś konkretnego. Często składają się one z 3 lub więcej słów.

Czy wiesz, że frazy kluczowe long tail stanowią 70% ruchu w wyszukiwarkach? Więc jeśli chcesz uzyskać więcej ruchu organicznego, powinieneś zdecydowanie używać dłuższych fraz kluczowych w swoich treściach.

Nawet jeśli mają one niski wolumen wyszukiwania, są łatwiejsze do pozycjonowania, ponieważ mają bardziej konkretną intencję i są bardziej doprecyzowane, a co za tym idzie, łatwiej zrozumieć czego użytkownik szuka i dostarczyć mu konkretnej odpowiedzi.

Jeśli wolumen wyszukiwania jest zbyt niski, zawsze możesz celować w słowa kluczowe medium tail. Mają one od 2 do 3 słów długości i często mają wyższy wolumen wyszukiwania. Mogą być jednak trudniejsze do wypozycjonowania, ponieważ istnieje większa konkurencja dla tego typu fraz kluczowych.

Zbuduj wysokiej jakości backlinki.

Nie można by napisać postu na temat najlepszych praktyk SEO bez sekcji dotyczącej backlinków.

Linki zewnętrzne wskazujące na twoją stronę internetową są nadal jednym z ulubionych czynników rankingowych Google.

Aktualizacje wyszukiwarek są liczne, ale jedna rzecz pozostaje niezmienna - wartość wysokiej jakości linków prowadzących do Twojej strony. Poświęcenie czasu i wysiłku na stworzenie najlepszych treści bardzo pomaga w zdobywaniu wartościowych linków przychodzących.

Treść to najważniejszy element SEO.

Nadaj priorytet działaniom contentowym.

Działania związane z treścią to podstawa, aby osiągnąć wysokie pozycje w wyszukiwarkach.

Jeśli kiedykolwiek zastanawiałeś się, jak firmy takie jak Allegro, Shopify czy WP, wzmacniają swoje pozycje w rankingach i nadal znajdują okazje do pozyskiwania nowego ruchu organicznego, to właśnie w ten sposób.

Każdy etap tworzenia treści - od pomysłów na słowa kluczowe aż po optymalizację kontentu powinien być szczegółowo zaplanowany.

Odpowiedz na pytania: kto, co, kiedy, gdzie, dlaczego i jak.

Taktyka nr 1, którą obecnie doskonale się sprawdza to umieszczanie w postach odpowiedzi na pytania, takie jak 'kto, co, kiedy, gdzie, dlaczego i jak'.

Dodawanie modyfikatorów pytających pomaga znaleźć różne warianty long-tail dla frazy kluczowej i stworzyć treści dopasowane do oczekiwań użytkowników wyszukiwarek.

Ludzie zadają pytania Google przez cały czas - bądź tam, aby na nie odpowiedzieć!

Wykorzystaj często zadawane pytania.

Dodaj sekcję FAQ (frequently asked question - często zadawane pytania) na dole strony, dzięki temu treść Twojej strony będzie bardziej dopasowana do wyników wyszukiwania. Ta strategia wciąż działa i wciąż nie jest w pełni wykorzystywana.

Odpowiadanie na często zadawane pytania nie tylko pozytywnie wpływa na pozycję w wynikach wyszukiwania, ale powoduje znaczący wzrost konwersji, gdyż użytkownicy znajdują to czego potrzebują i zostają dużej na twojej stronie.

Korzystaj z Google Search Console

Sprawdź Google Search Console w poszukiwaniu słów kluczowych z dużą liczbą wyświetleń, ale bez kliknięć. Każde słowo kluczowe z dużą liczbą wyświetleń, ale bez kliknięć, najprawdopodobniej znajduje się na dole pierwszej strony wyników wyszukiwania Google.

Oznacza to, że Google już uważa twoją treść za wystarczająco oryginalną, aby dać jej miejsce na pierwszej stronie, ale warto zweryfikować post pod względem trafności.

Na tej podstawie możemy zdecydować, czy warto dodać niewielką sekcję do istniejącej strony, czy też może potrzebujemy nowej treści, która w bardziej trafny sposób odpowie na zapytanie użytkownika.

Optymalizacja obrazów jest kluczowa dla SEO

Optymalizacja zdjęć pod SEO

Czy wiesz, że artykuły z obrazkami mają 94% więcej wyświetleń w porównaniu do tych bez obrazków? A 32% marketerów twierdzi, że obrazy wizualne są najważniejszą formą treści dla ich firm.

W związku z tym optymalizacja obrazów jest kluczowa, jeśli chcesz osiągnąć sukces w wyszukiwaniu wizualnym w Google i innych wyszukiwarkach.

Aby to zrobić, musisz upewnić się, że dodajesz dodatkowe informacje o swoich obrazach, aby wyszukiwarki mogły zrozumieć, o czym one są.

Optymalizacja obrazów pod SEO:

  • dodaj opisowe nazwy plików graficznych,
  • napisz przyjazny dla SEO tekst alt,
  • używaj podpisów pod obrazem,
  • dodaj opisy obrazów dopasowane do treści,
  • wybierz odpowiedni format i rozmiar obrazu,
  • użyj kompresji obrazów,
  • dopasuj nazwy plików do treści.
Google promuje teści dopasowane do urządzeń mobilnych.

Mobile first

Upewnij się, że Twoja strona jest przyjazna dla urządzeń mobilnych.

Google nie wyświetli Twoich treści w wyszukiwarce obrazów, jeśli Twoja strona nie jest zoptymalizowana pod kątem urządzeń mobilnych.

Google stosuje obecnie strategię "mobile-first" co oznacza, że treści przyjazne dla urządzeń mobilnych, są ważniejsze pod kątem Seo niż treści przygotowane dla urządzeń desktopowych.

Wg Google strategia indeksowania "mobil first" zostanie docelowo zastąpiona przez "mobile only". Co oznacza, w wynikach pozycjonowania pod uwagę będą brane tylko i wyłącznie treści dopasowane pod urządzenia mobilne, co może powodować problemy dla stron, które nie zostały zaprojektowane jako responsywne.

Dlatego tak ważne jest, abyś upewnił się, że Twoja strona jest przyjazna dla urządzeń mobilnych.

Najprostszym sposobem, aby upewnić się, że Twoja strona jest przyjazna dla urządzeń mobilnych, jest zrobienie Google’s Mobile-Friendly Test.

Optymalizacja treści pod kątem wyszukiwania wideo

Treści wideo to coś, czego nie możesz zignorować jako narzędzia marketingowego i SEO.

87% marketerów twierdzi, że wideo zwiększyło ruch na ich stronie, a 80%, że bezpośrednio pomogło zwiększyć sprzedaż.

Dodawanie filmów do treści może pomóc w:

  • zwiększeniu ruchu organicznego - wg badań umieszczenie treści wideo na stronie powoduje wzrost ruchu organicznego o 157%.
  • obniżeniu współczynnika odrzuceń - ludzie spędzają ponad dwa razy więcej czasu na stronie z wideo niż bez niego.
  • uzyskaniu większej ilości wysokiej jakości backlinków - im wyższa jakość treści, tym bardziej prawdopodobne jest uzyskanie wysokiej jakości backlinków.

Utwórz mapę strony XML.

Mapa strony XML to lista wszystkich istotnych adresów URL na twojej stronie internetowej. Innymi słowy, to spis treści który pomaga Google i innym wyszukiwarkom znaleźć i przeszukiwać Twoją witrynę.

Może się to wydawać nieco skomplikowane, ale nie martw się...

W zależności od systemu CMS, którego używasz do publikacji treści, narzędzia do tworzenia map strony mogą być jego częścią lub w łatwy sposób mogą zostać do niego doinstalowane.

Istnieje również wiele narzędzi online które służą do generowania map witryn np. SiteMapGeni.

Link do mapy witryny warto dodać w Google Search Console. Dzięki temu zyskasz pewność, że bot indeksujący odwiedzi wszystkie ważne podstrony Twojej witryny i na bieżąco będzie aktualizował ich treść w bazie wyszukiwarki.

Przygotuj się na wyszukiwanie głosowe Google.

Czy wiesz, że wykorzystanie Asystenta Google wzrosło o 400% w ciągu ostatniego roku?

Wyszukiwanie głosowe szybko staje się jednym z najpopularniejszych sposobów, w jaki konsumenci szukają produktów i usług online.

Teraz wygodniej jest ludziom po prostu mówić do swoich telefonów lub inteligentnych głośników, zamiast odwiedzać stronę wyszukiwarki Google za każdym razem, gdy mają pytanie.

Twoja strona musi więc podążać za tym trendem, aby mieć szansę na zajęcie wysokiego miejsca w rankingu wyszukiwania głosowego.

Na szczęście nie jest to tak trudne, jak może się wydawać.

Po pierwsze, zastanów się, co w jaki sposób użytkownik sformułuje pytanie. Co powie?

Co ciekawe, bardzo często to samo zapytanie jest zupełnie inaczej formułowane gdy można je powiedzieć, a inaczej gdy trzeba napisać. Dlatego wybór odpowiednich słów kluczowych do optymalizacji głosowej jest ważny.

Skup się na publikowaniu treści, które są dopasowane do zapytań głosowych i pisz tak, aby wyszukiwarka mogła dostarczyć użytkownikowi wyczerpującej, ale w miarę zwięzłej odpowiedzi.

Użyj znaczników Schema i danych strukturalnych.

Prawdopodobnie widziałeś te ładnie wyglądające bogate wyniki wyszukiwania w Google z dodatkowymi informacjami, takimi jak oceny z gwiazdkami, ceny, czas gotowania, pytania i odpowiedzi itp.

Google rich snippets to kolejny sposób na najwyższe rankingi i organiczny ruch dla Twojej witryny.

Dzięki nim możesz dodać dodatkowe informacje o swoich stronach, a także uzyskać bardziej atrakcyjny wygląd twojej strony w wynikach wyszukiwania.

Google rich snippets, są tworzone poprzez dodanie znacznika schema i danych strukturalnych do Twoich stron internetowych. Aby przetestować czy Twoja witryna korzysta z elementów rozszerzonych możesz skorzystać z testu wyników rozszerzonych.

Wnioski: Co SEO może zrobić dla Twojej firmy?

Jeśli marketing internetowy jest ważną częścią Twojego biznesu (a szczerze mówiąc, powinien być!), to SEO może być poważnym atutem. Niewielkim kosztem możesz przeprowadzić badanie słów kluczowych, opracować strategię tworzenia treści i budowania linków zewnętrznych i wewnętrznych. I chociaż SEO może nie przynieść natychmiastowych, namacalnych konwersji, to jest kluczową metodą na zdobycie ruchu organicznego; a zdobycie ruchu organicznego jest kluczowym elementem budowania świadomości i znajomości marki.

Jeśli Twoi odbiorcy mogą polegać na Tobie w kwestii dostarczania istotnych, wysokiej jakości zasobów na szczycie SERP, będą o wiele bliżej zakupu Twojego produktu!

Bezpłatna konsultacja

Jak widzisz pozycjonowanie wymaga sporej wiedzy i doświadczenia. Z przyjemnością podzielimy się naszą wiedzą podczas bezpłatnej konsultacji.

Zadzwoń: (+48) 502-781-970

Lub skorzystaj z formularza kontaktowego.

SEO - pytania i odpowiedzi

Co oznacza skrót SEO?

SEO to skrót od Search Engine Optimization.

Inwestujesz w SEO, kiedy chcesz uzyskać wyższą pozycję strony w SERP-ach (Search Engine Result Page - stronach wyników wyszukiwania), co przekłada się na zwiększenie organicznego (niepłatnego) ruchu na tej stronie.

Co to jest on-page SEO?

On-page SEO odnosi się do technik wykorzystywanych na stronie lub w obrębie strony, aby pomóc jej w osiągnięciu wyższej pozycji w wyszukiwarce. On-page SEO obejmuje zarówno treść, jak i kod źródłowy strony (optymalizacja obrazu, optymalizacja słów kluczowych, znaczniki Schema i inne), ale nie obejmuje linków zewnętrznych i innych czynników zewnętrznych.

Jak zmienia się SEO?

Jak już wcześniej wspomnieliśmy, SEO ciągle się zmienia.

Jednak największą zmianą jest zwrot w kierunku urządzeń mobilnych.

Czas korzystania z urządzeń mobilnych w USA jest obecnie znacznie wyższy (51%) niż czas korzystania z urządzeń stacjonarnych (42%), a liczba ta będzie nadal rosła.

Google niedawno uczyniło mobilną szybkość strony czynnikiem rankingowym. Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś, powinieneś zwrócić uwagę na Accelerated Mobile Pages. Jest to coraz bardziej istotne, aby upewnić się, że nie masz żadnych problemów z funkcjonalnością swojej strony na urządzeniach mobilnych.

Od czego zacząć działania SEO?

To zależy, co zrobiłeś do tej pory?

Jeśli odpowiedź brzmi: nic, powinienneś zacząć od audytu technicznego witryny.

Pozwoli Ci to znaleźć i naprawić niedziałające linki, upewnić się, że wszystkie meta tagi są w porządku i sprawdzić szybkość ładowania strony. Gdy twoja strona pozytywnie przejdzie testy, możesz przeprowadzić analizę słów kluczowych i zacząć publikować unikalne treści!

Możesz również skontaktować się z nami, aby otrzymać bezpłatny audyt SEO twojej strony.

Czy blogowanie pomoże SEO?

Zdecydowanie tak! Każda nowa treść, którą tworzysz, to kolejna szansa na zdobycie pozycji na docelowe słowo kluczowe związane z Twoją działalnością. Im więcej wysokiej jakości blogów stworzysz, tym więcej odwiedzin będzie miała twoja witryna.

Jak działa pozycjonowanie w s500.pl?

Obejrzyj poniższe wideo aby dowiedzieć się jak prowadzimy kampanie SEO w naszej firmie.

Zamów bezpłatny audyt SEO swojej witryny!

Zadzwoń: (+48) 502-781-970

Lub skorzystaj z formularza kontaktowego.