Strona www - samodzielnie czy z agencją?
Strona internetowa za darmo?

Strona www - samodzielnie czy z agencją?

Plusy i minusy stron www za darmo.

S500.pl
S500.pl

W erze cyfrowej strony internetowe są podstawą działalności firm. Nie można sobie wyobrazić nawet małego startupu bez wizytówki w sieci.

Obecnie istnieje wiele opcji, jeśli chodzi o tworzenie własnych stron internetowych bez konieczności posiadania dużego doświadczenia i umiejętności kodowania.

Wiele rozwiązań, takich jak WordPress, Squarespace czy Wix, oferuje firmom i osobom prywatnym możliwość szybkiego stworzenia strony za ułamek kosztów, jakie musiałaby zapłacić agencji projektującej strony internetowe.

Mimo tego, jak kusząca może być myśl o samodzielnym wykonaniu strony firmowej (szczególnie gdy masz niewielki budżet ), warto rozważyć korzyści, jakie firma projektująca strony internetowe może zapewnić twojej firmie.

Design.

Projektanci mają niezbędne doświadczenie, wiedzę i narzędzia, aby stworzyć stronę internetową, która najlepiej zaprezentuje Twoją firmę, a jednocześnie będzie zgodna z Twoją wizją i misją.

Tak jak w życiu, tak i w przypadku tego rodzaju pracy, otrzymujesz to, za co płacisz.

Jeśli chcesz, aby twoja firma prezentowała się wiarygodnie, wybierz profesjonalnego projektanta.
Strona internetowa za darmo - czy na pewno warto?

Funkcjonalność.

Darmowe/tanie szablony dają Ci kilka podstawowych funkcji strony internetowej, ale nie obsługują bardziej złożonych modułów.

Decydując się na projekt na zamówienie, możesz dostosować swoją stronę do Twoich klientów.

Darmowe szablony rzadko dają Ci możliwość pełnego dostosowania wyglądu i sposobu działania Twojej strony.

Może to spowodować:

  • problem z dopasowaniem do twojego brandingu,
  • podobny wygląd do innych stron, które użyły tego samego darmowego szablonu,
  • brak możliwości rozbudowy strony o nowe funkcje,
  • reklamy w darmowych wersjach,
  • brak szablonu, który idealnie pasuje do twojego biznesu,
  • problemy z SEO,
  • trudności z przejściem na inną platformę w przyszłości,
  • wiele ograniczeń w wersjach bezpłatnych.

Responsywność i niezawodność.

Strona internetowa, która jest responsywna na wszystkich urządzeniach, to podstawa, szczególnie w czasach, gdy większość użytkowników uzyskuje dostęp do informacji za pomocą telefonów komórkowych i tabletów.

Gotowe rozwiązania są często przestarzałe, a podczas przeglądania na urządzeniach mobilnych często się zacinają lub wręcz utrudniają użytkownikom poruszanie się po stronie.

Przyjazna dla użytkownika.

Dobry projektant bierze pod uwagę zarówno User Interface jak i User Experience. Oznacza to, że dokłada wszelkich starań, aby Twoja strona nie tylko dobrze wyglądała, ale również działała w najbardziej funkcjonalny i przyjazny sposób.

Pamiętaj również o tym, że twoja strona internetowa to inwestycja, dlatego jej najważniejszym zadaniem jest sprzedaż twoich towarów i usług. Jeśli chcesz samodzielnie stworzyć swoją stronę firmową, to zastanów się jakie masz doświadczenie w generowaniu konwersji, od której zależy ilość leadów pozyskanych z twojej witryny.

Optymalizacja strony www pod SEO.

Optymalizacja pod kątem wyszukiwarek.

Darmowe szablony tylko do pewnego stopnia pozwalają zoptymalizować stronę dla wyszukiwarek (takich jak Google).

Profesjonaliści już na etapie projektowania wprowadzają rozwiązania mające na celu realizację najlepszych praktyk SEO takich jak struktura adresów URL, tworzenie meta tagów i wiele innych. Dzięki temu Twoja strona będzie miała możliwość zajęcia wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania.

Kompleksowa usługa.

Agencja projektująca strony internetowe poza ekspertami, którzy budują i projektują witryny, zazwyczaj współpracuje z grafikami, copywriterami, fotografami i firmami hostingowymi.
Zamiast tracić czas na poszukiwanie specjalistów samodzielnie, można zlecić to agencji, i skupić się na swojej działalności.

Bieżące wsparcie.

Współpraca z agencją to również wsparcie, gdy będziesz potrzebować dodatkowych materiałów, takich jak wizytówki, papeteria czy inne media drukowane. Zazwyczaj agencja może również pomóc Cię w takich kwestiach jak wykreowanie tożsamość marki, stworzenie logotypu, wybór domeny i innych elementów identyfikacji cyfrowej.

Stosunek jakości do ceny.

Podczas gdy początkowe koszty stworzenia strony internetowej na zamówienie będą wyższe niż w przypadku samodzielnego rozwiązania, powinieneś traktować ten wydatek jako inwestycję w swój biznes i jego przyszłość.

Strona www za darmo.

Systemy do samodzielnego tworzenia stron www nie są tak darmowe, jak wyglądają na pierwszy rzut oka.

Często mają:

  • wersje premium,
  • płatne opcje,
  • dodatkowe koszty związane z nazwą domeny lub hostingiem,
  • opłaty za brak reklam.
Analiza potrzeb to podstawa dobrej strony www.

Doświadczenie i wiedza.

Konsultując się z profesjonalnym projektantem, możesz skorzystać z jego doświadczenia i wiedzy.

W S500.pl głęboko analizujemy w Twój biznes, poznając Twoje nadrzędne cele i to, co chcesz osiągnąć. Następnie łączymy otrzymane informacje z naszym bogatym doświadczeniem, aby zbudować witrynę, która w pełni zaspokoi zmieniające się potrzeby Twoich klientów.

Ponadto możemy przygotować dedykowane rozwiązania wspierające działanie Twojej firmy np. systemy do ofertowania, fakturowania czy obsługi klienta.

Ile kosztuje strona www?

Ile kosztuje strona internetowa?

Odpowiedź na pytanie:

„ile kosztuje wykonanie strony internetowej?”

zależy od wielu czynników.

Oto kluczowe elementy wpływające na koszt przygotowania strony internetowej:

  • typ strony internetowej,
  • złożoność,
  • struktura,
  • liczba stron,
  • funkcje niestandardowe,
  • terminy realizacji.

Orientacyjne ceny wykonania strony internetowej:

  • strona firmowa- 600pln
  • blog - 600 pln
  • sklep internetowy-od 1200 pln

Proces tworzenia strony internetowej w s500.pl

Obejrzyj wideo z  którego dowiesz się jak wygląda współpraca przy tworzeniu strony www w naszej agencji.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o projektowaniu stron internetowych na zamówienie, skontaktuj się z nami.

Zadzwoń: (+48) 502-781-970

Lub skorzystaj z formularza kontaktowego.